I want to move.. now

ja idag är det torsdag då, har haft lite kemi-test, so-förhör,engelska-förhör ganska ansträngande för hjärnan men nu är det över förutom att det är spanska till imorogn och fysik&kemi-prov nästa vecka men det är ett senare problem ikväll ska jag ta det lungt och kolla på tv utan att ha tio böcker i knät samtidigt. Btw så kommer en mäklare till vårt hus på tisdag vilket betyder att det är bestämt att vi ska flytta till stan, LOVE IT. Va och kolla på en fyra vid gränby/årsta idag mkt mysig dit vill jag flytta eller egentligen var det mitt andra handsval men den som jag helst vill flytta till är en aning för dyr och den är såld inom kort tror jag. Så det blir det inge av med men denna som vi kollade på idag är perfekt o jag kna ta 127 till skolan & mamma kan gå till jobbet (det är typ 500 m) och bror min tar en buss utan för huset som tar fem minuter att at sig in till stan. Kan det bli bättre än så? Svar: nej. Jag vill flytta! Men jag måste ha mina opptions öppna för om det händer nått blir jag så besviken så jag ska inte hoppas för mkt och med det avslutar jag mitt struntprat för idag tror jag.. eller nej jag måste tillägga att min taxichaufför idag var himlans rolig o gullig, och att matilda som precis kommit hem från Gambia är suuuperbrun, avis på henne.
Kramar.


Bara för att jag längtar tillbaka till Unders.<3

That's all.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du flyttar måste du köpa ett busskort så att du kan ta dig hem till mig all the time!

2009-01-15 @ 19:35:12
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

Ja klart:) alltid det kommer bli 24/7

2009-01-15 @ 20:40:02
Postat av: hp

totally wicked!! + täänks! jag blev generad jag rodnar!

2009-01-15 @ 20:57:46
Postat av: kjell

haha din bruna harrypotter

2009-01-15 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0