I'll tell you

Idag var skolan verkligen dead serious vilket inte riktigt va min grej efter helgen bokstavligt talat höll mina ögon på att fall ihop hela dagen, kämpigt värre. Fick också reda på att vi ska ha kemi-föthöt på torsdag och så fick jag en tillhörande trave papper , det kommer bli mycket intressant efter som jag inte fattar ett jota av kemi. Det är bara börja bläddra helt enkelt, fast först måste jag tjocka mig lite framför dator och tv innnan jag ar tillräckligt energi för nått så komplicerat som kemi.

Jag håller också tummarna för att Jenny blir lite sugen på att vara kreativ & skapande med min blogg. För såhär får den helt enkelt inte se ut, som tur är är det endast preliminärt.
På tal om jenny så får vi se hur det går med hitchfm.blogg.se som vi skapade igår för tyvärr har det uppkommit vissa hinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0