Läxor & Taxibilar

God eftermiddag kära vänner, kom hem från skolan för ca 40 minuter sedan fick sluta tidigt rättare sagt 13.15 men det strulade med hemfärden så det blev senare än tänkt. Iaf så är det mkt att plugga nu engelska tills imrgon, So och kemi-test till på torsdag och spnaksa till på fredag dessvärre har jag inte ens börjat. Därför ska jag försöka att inte prata så mkt strunt idag skulle egentligen bara nämna att jag åker taxi till och från skolan nu. Lyx till mig, det är en utav dom bra saker som kommer med kryckor. Nu kommer jag också ihåg att en viss bjull sparakde undan mina kryckor idag, inte speciellt vänskapligt men jag gillar henne ändå.
Det var väl allt,
Förutom att ni är välkomna till jennys och min matchmaking sida för våra nära och kära hitchfm.blogg.se

Nu kan ni och även jag återgå till våra vanliga liv

KJELL

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vill också åka taxi....

2009-01-13 @ 17:13:52
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

bryt benet vettja.

2009-01-13 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0