movie night.

Har snott lite bilder av Josefin & Amanda bara för att jag inte tog några kort själv, lat som jag är:P


Vårat "lilla" godis-bord + en coca cola, trots att vi var närvarande belv långt ifrån allt uppätet.
 Det vart typ en chipspåse kvar plus lite till i skålen och nästan all choklad i godis-
skålen var kvar, fattar ni choklad?! liksom hur kunde vi inte orka choklad? 



Haha ja efter att vi sett The notebook satt alla och grinade ögonen ur sig fast amanda satt & skratta för att vi grinade så satans mycket, och när alla satt där och grät då passade amandas mamma på att knäppa en bild och den vart otroligt fin. Juste efter den känslomässiga perioden av kvällen så satt mitt smink inte som det skulle trots min vattenfasta mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0