My blogg has been PIMPED

Ja som ni ser är det en oförskämt snygg blogg jag har fått, gissa hur glad jag är? SuperGlad!
Och vem är den stora hjälten som har gjort denna totally amazing design då jo svaret är Sundström, Jenny Sundström.
Så härmed vill jag tacka världens bästa kvinna som har gjort en stor insats här i världen jag tycke rhon borde nomineras till en oscar or grammis eller kanske en kristall nått i den stilen iaf för heder bör hon banne mig få.

Hon är en utav dom balla 
Hon är en vän
Hon är bättre än alla
Känn på den!




Hon är värld heeela jorden,, jag får ta ett samtal med Obama helt enkelt.

XOXO

Hedersinlägg tillägnat: Jenny
Av: Kjell

Kommentarer
Postat av: Jenny

kjelle my love. det var en ära att få fixa din blogg!

2009-01-26 @ 20:45:46
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

underbart käre kompanjon

2009-01-26 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0