Oplanerat

Godmittpådagen, Jag har verkligen superlust att åka ner på stan idag men det blir så omständigt allt ihop när jag paltar runt på dom där satans kryckorna. Så för en gångs skull i mitt liv funderar jag på att spara alla mina pengar och planera in en riktigt stor shoppingdag i stockholm lite senare, kanske frammåt våren. Finns det nån frivillig följeslagare?
Jaja nu ska jag hitta på nått att göra som är gratis, yihoo det blir något speciellt det. Kanske ska jag vara litterär & läsa en bok vad vet jag, only god knows. Får ursäkta att jag inte hade så myket vettigt att skriva om men det är glest på händelser i mitt liv just nu, men va ska man säga är det lågkonjunktur så är det.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenny

FRIVILLIG!

2009-01-18 @ 18:41:54
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

Underbart favo-jenny, då åker vi till stockholm sen klart slut kompanjon:)

2009-01-19 @ 17:18:05
Postat av: kjell

Underbart favo-jenny, då åker vi till stockholm sen klart slut kompanjon:)

2009-01-19 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0