running,jumping, wrestling, boxing...

Har varit hemma från skolan idag för att försöka att bli lite friskare men det känns likadant som igår, men jag hoppas enormt mycket att det blir bättre imorgon så att jag kan gå. För jag behöver verkligen vara där så att jag inte hamnar 573 år efter alla andra, för det innebär i såfall att jag måste ta hem och jobba hemma vilket jag inte har någon större lust med.

En god nyhet är iaf att om ett par veckor eller nått sånt får jag börja träna som aldrig förr utan att det ska vara några som helst problem. i am very HAppy.


Kommentarer
Postat av: stor-tutten

haha roligt att vi står o tar egokort i bakgrunden!

2009-01-29 @ 16:46:42
Postat av: emma

det är vi i ett nötskal, pasaande namn.. roligt att jag visste exakt vem det va också:P

2009-01-29 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0