Söndagen blev inte seg som jag trodde.

Jag hade förväntat mig en seg och soffliggande söndag men så blev inte fallet.
Jag vaknade runt nio-tiden segande en stund framför disneyChannel sen tillagade jag toast till frukost YUMMI!  Mamma berättade att denna dag skulle bestå av att städa bort alla personliga saker i huset p.g.a att det är fotografering/visning inom snar framtid så alla satte igång men jag tröttnade lika snabbt som blixten.
Och som en räddare i nöden ringde josefin och gav mig alternativet att åka ner till stan med henne eller fortsätta städa och självklart valde jag det tidigare alternativet, så kl två var jag nedkommen till staden men josefin hade missat bussen elelr rättare sagt så hade den åkt iväg från henne så jag gick runt och strosa själv i en halvtimme sen mötte jag upp josefin och vi gick runt o glutta i ett antal affärer.
Vi hittade våra byten & joss köpte ett par jeans-leggings elelr va det heter o jag hittade en kjol och inte att förglömma så satt jeans-legginsarna som en smäck på joss, verkligen sagolikt vackert. vid fyra gick vi till Donken för att ta oss ett mål innan det bar av till fyrishov, juste frida kom till donken o träffade oss också. Men iaf så åt vi happymeal o så köpte frida och jag med oss färdkost i form av donken-paj men ack så det gick jag tappade halva ner på marken dunk sa det, vi hoppa på bussen och när vi var framme vid fyrishov märkte jag att jag hade paj-innehåll över hela jackan samt väskan, mysigt tänkte jag.
Träffade amanda och kim och så kollade vi på a-lags matchen med dom det va roligt förutom att det satt några efterblivna bakom oss som kastade popcorn på oss, wellwell har man inget liv så är det faktiskt en aning synd om dom små varelserna. Storvreta vann med 7-3 mot västerås grattis grattis till dom. Frida och emma kom o sa hej men dom försvann lika snabbt som dom kom. Jag kom hem sisådär tjugo i åtta och då började jag städa rummet som nu nästan är helt klart det ända som återstår är golvet och en hylla. nej nu är det läggdags, ska ju upp tidigt som vanligt imorgon.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0