To the cinema

Igår gick min dator sönder inte så kul men jag skriver ett snabbt inlägg nu istället på min systers dator, Va på bio idag med pappa och Jonatan. Vi såg Australia den var typ tre timmar lång fast den va faktiskt bra och den kändes inte så uttråkande lång som andra filmer kan göra dock tyckte nog gubben bredvid mej det , Han var nämligen påväg att resa sig och gå flera gånger under filmens gång när han trodde det va slut men tji fick han för det var den inte. Imrogon ska jag till stan tror jag måste köpa The Sims 2 IKEA, ett måste till min dator sen när den funkar sen vid sex ska jag till gottsunda teatern och kolla på en koreografi-tävling som moa är med i det ska bli kul. Men nu ska jag spendera lite kvalitetstid med systra min. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0