Like a circus

Hade sovmorgon idag, det va riktigt skönt och ingen försovning vilket också var ganska amazing. Helt vanlig onsdag hade sett fram emot bilden men icke då skulle vi sitta och kolla på gamla konstverk på projektorn medans asrtid babbla på om gud vet vad, inte riktigt vad jag hade hoppats på men banne mig jag lever frotfarande.
Det var superunderhållande att kolla på idrotten, ni som va där förstår vad jag syfftar på. Dock började moa & jag tjaffsa om nån värdelös sak as usual och Bjull blir irrterad på att vi aldrig slutar men inte hjälper det, stackarn får helt enkelt stå ut. Ja det har vart en ganska lugn dag, inga planer, inga läxor, bara tare lugnt  elle rnej jag måste kanske kolla på lite fysik och spanska men det är inget måste. Har iaf bestämt lite planer inför helgen och den är fullspäckad för första gången på länge and i love it.


Haha skogstokiga flickor på idrotten<3

Kommentarer
Postat av: frida

kolla jag på sidan HAHAHAHA omg:)

2009-01-21 @ 19:55:58
Postat av: kjell

haha ja de är totally nice:D

2009-01-21 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0