Long week...

Har inte mått nå vidare bra idag, jag har mått riktigt dåligt rättare sagt men inte ens Oscar kunde få mig att gå hem trots goda anledningar. Så jag kämpade mig igenom skoaldagne endast för att kunna ta en trip ner till stan med mina älskade kamrater matild & moa trevliga prickar det där, och för att sedan möta mamma för att åka till mitt älskade IKEA. Vi var nämligen tvugna att inhandla lite fadderullan till våran nu så otroligt stylade bostad inför fotograferingen imorgon.
Höll nästan på att glömma men jag ska flytta! skriver kontrakt på fredag och senast den 1 april flyttar jag in till älskade uppsala, Som jag har längtat efter denna stund.

Nu
är det riktigt mycket i skolan skulle jag vilja påstå elelr egentligen är det inte så mycket denna veckan därimot nästa vecka är det full fart med prov och tjossan, och dom som känner mig vet att jag blir onödigt orolig och nervös inför prov helt koko. Aja men nu finns det endast en sak i mitt huvud eller nej två och det är att jag ska bli frisk så snabbt som möjligt och att jag längtar till 1 april.

Skolan va som vilken skoldag som helst as usual med andra ord, förutom att super söta Anneli hälsade på en stund på eftermiddagen och sånt oväntat besök är alltid roligt.
Hade första Nationella prov idag eller det va text 1 i dom muntliga svenska-proven, och som vanligt vart jag helt kaotisk o började flippa, stackars bänkkompis. Men det gick bra och jag visste att det skulle göra det men min nerver är som dom är vilket är himla underligt.

XO, Kjell

Ja matilda jag åt även en delikat IKEA-korv på favorit varuhuset.


Kommentarer
Postat av: hp

Sweet!

2009-01-28 @ 15:52:53
Postat av: Anonym

den va underbart dellikat

2009-01-28 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0