Månens dagen

Hejtjossan,
Idag har väl varit som dom flesta helt normala skoladagar, har hållit mig ganska pigg trots min lilla förkylning som nu också börjar blir värre nu har jag nämligen inte bara ont i halsen utan jag har ont ändå upp i öronen och det är ingen nådig smärta vi pratar om tortura för tillfället. Men jag får hoppas på det bästa och att det blir bättre tills imorgon så att jag kan ta mig till skolan för jag har inte tid att ligga hemma och kvickna till för nu är det full fart frammåt med prov,läxor & grupparbeten, hela köret kan man säga.
Sitter för tillfället i mitt kala och tråkiga rum och funderar om jag ska ta tag i det sista så att det blir klart, om jga inte gör det nu så kommer troligen mor min att hacka på mig tills det är utfört så jag får helt enkelt ta mig samman och utföra arbetet. Och på tal om tomten så är det endast några dagar kvar tills man ska ha valt gymnasium vilket gör mig bekymmrad, jag har nämligen varit ganska säker på vad jag vill välja men ju närmare jag kommer den stora dagen då det ska vara inlämnat så blir jag mer och mer fundersam över hur jag ska göra. Bättre blir det inte heller när mina nära och kära samt en himla massa annat folk ifrågasätter mina val? Men ändå svart på vitt, hur många
är det egentligen som vet exakt vad dom vill göra om sisådär tio år? jag skulle gissa att det inte är speciellt många som har sitt liv planerade redan vid 15års-ålder.
Har kommit på att jag även måste ringa doktor-einar och fråga huruvida jag får vara med på idrotten och om inte, nör den tiden är kommen. Längtar verkligen efter att röra på mina prinskorvar till ben.



Kjolen som jag köpte igår, den är dessutom sjukt skön.


XO.

Kommentarer
Postat av: choklad

du menar falukorvar till ben va? =D

2009-01-26 @ 18:50:32
Postat av: bjull

fett fin designen blev :) vill också ha en!

2009-01-26 @ 20:11:09
URL: http://bjourling.blogg.se/
Postat av: bjull

fett fin designen blev :) vill också ha en!

2009-01-26 @ 20:11:43
URL: http://bjourling.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh jag älskar den nya designen :)

2009-01-26 @ 20:33:18
URL: http://wonderful.bloggspace.se
Postat av: kjell

jag gillar den skarpt:D

2009-01-26 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0