Bort med kryckor & hit med sommar

Idag har et varit en helt vanlig dag, dock har jag fått stora behov på att shoppa men icke pengarna skall sparas till nät jag åker till huvudstaden med jenny punkt slut. Aja för en gångs skull har jag gjort som man ska vilket betyder: Göra läxor SEN säcka framför dator samt teven. Mycket stolt öve rmig själv men pluggandet är inte slut för vi har fysik&kemi-prov nästa vecka o det är bannemig inte nådigt måste börja plugga i tid för jag ska ha mvg på det, annars bryter jag tyvärr ihop.
Har helt seriöst börjat räkna dagarna tills jag blir av med kryckorna, och visst jag skulle vilja säga att taxi är superskönt men det betyder också att jag inte har nått liv för jag måste hem efter skolan varje dag. Vilket också betyder inget "ja men vi åker ner till stan och gör nått kul" men snart är det över eller rättare sagt exakt om tio dagar så blir det no more of this shit.När knät är fit for fight är det hög tid för mig at skaffa mitt efterlängtade friskis & svettis-kort.

 Fick just posten och i och med det ett brev från kyrkan där det står en jädrans massa möten som mna ska gå på men det som gör mig gladast är att längst ner på pappret står det med vackra orangea bokstäver "17-24 majTaize-resa" jag längtar till frankrike och sommaren
Nej slutbabblat, adiós angelitos


I somras på mitt land <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0