The weekend will come

Idag vart det srtömavbrott i skolan från typ 12.20 till typ två, idag hade man chansen att bada i isvak också det va asläskigt att se på jag trodde att nån skulle dö men så vart inte fallet lyckligtvis.   Jag är enormt stolt, lärde mig spanskan hur snabbt som helst för första gången på länge. Elle rjga ska vara ärlig jag kna inte riktigt alla men det ska vi inte gå in på. Har enormt ont i ryggen av nån anledning, inte roligt alls men det går väl över hoppas jag. Och gud så skönt att det är fredag imorgon har verkligen längtat efter helgen, ska kanske ner till stan  imorgon men det är inte säkert hoppas nästan inte det för då kommer jag slösa så mkt pengar men vi får se, ska ev. sova hos josefin imorgon också eftersom det finns en risk att det blir sent och eftersom storvreta inte alls är sammanbundet till mina bussar blir det jobbigt att ta sig hem sådär sent på kvällen men jag ser fram emot helgen det är mkt som ska hända. Juste höll på att glömma men i helgen ska jag börja gå utan kryckor, ska träna mig lite så att jag kan strosa runt i skolan sen utan större problem. funderar på att släppa dom redan imorgon kväll så slipper jag släpa dom till josefin & så, men jag får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0