Lördagen är kommen

Jaa idag blidde det då balingsta & hela köret vilket betyder väldigt unika personligheter med väldigt unika klädval. Mycket intressant om man vill studera hur balingsta-bor beter sig. Aja vi gjorde massa ledarskaps grejer, men höjdpunkten under dagen var definitivt när Anneli och jag spelade billjard vi var väldigt skickliga på att inte vara skickliga. Fick skjuts dit och hem av min inklusive jennys favorit låt-skrivare aka mattias mamma, och eftersom medparten av sällskapet inte tyckte om gröten vi fick till lunch så knorrade det i dom flestas magar så vi stannade till på Donken på Maxi och käkade en varsin doubble cheeseburger. Det var gott må jag säga, första på typ minst en månad så nu är min själ lugn en stund till. Sov hos bjull inatt också det va mys synd bara att vi var tvugna att gå upp så tidigt men det va inte så farligt som jag hade trott att det skulle bli. Igår kväll blev verkligen superkul med tjejerna, tack för det<3

Imorgon blir det lek med Frida förhoppningsvis sen ska jag ner & kolla på innebandy hade jag tänkt sen kanske jag får till nått skoj med mina kyrko-vänner imorgon kväll, men vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0