__

Sitter och har lite så kallad vardagslyx, målar naglar, ansiktsmask & sånt mysigt. Är det nån annan än jag som får torra områden i fejset? Aja skit samma det va inte det jag skulle prata om men iallefall. Idag var det verkligen många som va sjuka kändes det som det var typ bara fem eller sex men det var verkligen stor skillnad, hade fysik idag höll på att bryta ihop totalt jag förstår verkligen inte nånting. Men så är det att vara inkompetent inom NO. Nej  nu måste jag fixa lite läxor & inte minst städa mitt rum. Juste jag kom på att det är endats tre veckor kvar tills jag flipper mina krycks! jihoo då blir inge mer smeknamn som känguru och kryckmongo
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0