11/7

Jobbdagen igår var väl som alla andra dagar, vilket betyder att det inte var nått folk alls. Det verkar som om jag måste börja vänja mig med långtråkiga arbetspass så där på eftermiddagen.

Efter jobbet kom bror mi och hämtad emig och det bar av till kusiner där det väntade lots of food till min belåtelse (då jag var döhungrig). Åt en massa god mat samt efterrätt och umgics med släkten hela kvällen, det blev riktigt lyckat må jag säga. Framåt tolv började alla droppa av och jag och farmor lämnade av en efter en påvägen hem och när kl blev ett stupade jag i sängen och vaknade inte förns tjugo i tolv idag.
Jag måste börja ta vara på helgerna lite nu när jag jobbar så jag hinner göra lite mera, fast idag har jag trots den långa sovmorgonen hunnit en del.

Åkte hem till mamma och fikade med henne eftersom det är hennes födelsedag idag, grattis till hennne. Gick sedan på en långpromenad för att arbeta av lite av bullen och nu sitter jag här och kollar mailen lite, måste hålla koll på fridili som lever livet i staterna.

Nog pratat om det, ikväll ser jag fram emot god mat för att fira mamma sen blir det nog inte så mycket mer. sova lite tidigare kanske?

Ha det så bra sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0