8 kunder

Och ja antalet ökar var dag som går, och idag känne rjag mig faktiskt duktig både på jobebt och före.
Vaknade runt tio då jag gick upp och åt en redig frukost sen iväg till gymmet och tömde ut allt vatten i min kropp sne hem för en stadig lunch sen iväg igen för att jobba. Jobbet idag var lite emr servering städning, tvätta fönster, montera tavlor, sätta upp tavlor, tvätta akvariumet, döda en fisk och vika tröjor. Ja som sagt en hel detl må jag säga, inte dåligt, inte dåligt.


imorgon bör jag städa mitt rum eftersom det ser ut som fan och att jag troligen kommer få en spark i rumpan av mami oom jag inte gör det eftersom resten av lägenheten är så ren för tillfället. Well well en syssla jag måste utföra, så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0