äventyr

Livet går vidare som det gjort, bara det att jag är lite frisk, är fortfarande leverpåverkad men det skadar inte mig eller nån annan så länge jag atr det lite lungt. Var på barkarby igår köpte två jeans och lite annat smått och gott, sen åkte vi över och lämnade min dator hos erik för att kolla om han kunde laga den då det hände en liten olycka, det ser lite ljust ut men vi får se hur det går till slut.

Idag åkte vi till öregrund och åt på köket med brors flickväns familj, det var trvligt och jag blev dödsmätt,
på tal om ingenting så har min bror fått placering i usa nu så nu är det bestämt. Den 25 aug åker han till Heppner, usa i ett år. det blir nog roligt för honom förhoppningsvis.

Nu ska jag förtsätta mitt lite smått sorgliga liv ensam framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0