Firstdayatwork

Ha rinte riktigt haft tid att skriva idag känns det som, kl ringde vid nio för att jag skulle försöka få tillbaka dygnsrytmen lite snoozade dock till tio och då jag jag upp och pysslade lite här och där egentligen bord ejag börjat städa men icke sa nicke.
kom på vid elvatiden att jag skulle möta katie i stan redan vid tolv och då fick jag brått, fixade mig snabbt och satte i mig en redig frukost eftersom det vankades första dagen på jobbet = en redig frukost är ett måste!

Gick på stan med katie i några timamr tog en glass shoppade lite på rean, kan visa imorgon om jag har tid. Sen vid tre började jag jobbet och det var faktiskt helr okej hade inte så mycket att göa utan läste mest Unt hela dagen men men. Lättförtjänta pengar eller?


           Imorgon blir det fika med amanda och josefin ska väl shoppa lite och sedan planera inför gotland, sen så blir det självklart jobb (jag ska lyda min handledares råd att ta med mig en bok imorgon) Det finns ju trots allt mycket dötid;)

Sovdags här närmast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0