jättekul

Skulle ta tåget från dalarna imorse vid elva men så som jag vaknade, så var jag inte alls i skick att åka tåg så pappa bestämde sig att skjutsa mig hem och så fixade vi en doktortid sådär på väg.
Jag har ju då mått dåligt i mer än en veckas tid och när min hälsa bara blivit värre så tyckte vi att det var läge att kontakta nån kunnig. Så vid halv fyra anlände vi till uppsala sammarterhem på närakuten och efter samtal och prover visade det sig att jag har körtelfeber.

Jag blev inte alls glad eftersom min kära gamle vän roanin är i sverige för första gången på sex år  denna vecka, och i helgen ska jag till gotland + att jag hadeplanerat en rolig och a lot going on sommar men icke nu ska jag va sängliggande i en månad.

Inte nog med det så har jag ju i mitt ovetande gått runt med körtelfeber i fyra dagar och två utav dom har jag jobbat, därav är det extra viktigt att jag ska va stilla. not funny.

Till det roliga nu, i lördags åkte vi till dalarna tidigt var tv ungen att gå upp sju.. det va tufft. Kom upp vid elva nån gång och då åt vi lunch and such sen åkte vi in och kikade lite i leksand samt handlade och så var det raka vägen (nästan) till stranden för att bada.
Söndagen spenderades på Sågmyras outlet Lager 157, Köpte en bedårande klänning från Line by Oslo.
såg en jättefin tröja från Velour också men jag vet inte det var inte 100% rätt.

Nej vilket babbel, nu ska jag vila. Måste ju faktiskt vänja mig eftersom mitt liv kommer bestå till mesta dels av det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0