kvällen

Gårkvällen var perfekt, kotte, jag och moa satt på moas ute plats hela kvällen och åt middag och drack te och bara pratade till tusen. Det var riktigt roligt att sätta sig ner och träffa dom på riktigt för en gångs skull, fats jag har no one but myself to blame.

Slutade iaf med att jag sov hos moa för det blev lite sent och feg som jag är vågar jag inte cykla genom nyby och gränby and so on på kvällen:P Väcktes av moa vid tio då jag gick ner och åt lite fruksot sen vid halv elva cyklade jag hem och moa cyklade till jobbet, och gud va fint väder det är idag+att det är varmt. Love It.

Var hemma lite innan elva och då hoppade jag in i duschen och sen har jag suttit med datorn i knät och tagit det lugnt, riktigt skönt. Funderar på att sätta mig på balkongen och lapa sol för att underhålla den lilla brännan som finns kvar.

adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0