lazydays

Vaknade typ nyss eller nej för en halvtimme sen, hela familjen är i stockholm except me för jag ska ju jobba, damn.
Har inte alls någon lust för jobb idag speciellt när vädret är som det är och när jag ska cykla, det är bara på med regnbyxor och hela kittet. haha det kommer bli nice.

Ikväll ska eventuellt amanda och josefin komma hem ´till mig och vi ska ha det lite mys, men vi får se hur det blir med den saken, men hoppas kan jag alltid göra.
Ska fortsätta med frukosten sen ska jag bara lata mig i soffan tills det är dags för jobb.

Kommentarer
Postat av: Annika

Va inte så mysigt i Stockholm som man kan tro - inte i ösregn i alla fall...annars hade det vart super.

2009-07-09 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0