maila mer få fler

Hmm.. är inte alls trött vilket jag egentligen borde vara eftersom jag varit uppe så länge.
Men över till en annan sak som frida och jag diskuterade över msn på kvällskvisten, mail är så underskattat.
Tiden då frida var i usa var mail det enda sättet som vi kunde hålla kontakten som inte kostade en förmögenhet och det var absolute bananas. jag nästan sprang till datorn varje morgon när jag vaknade för att läsa mailet jag fått, och visst blir man glad av att få mail? det är som vykort, små egentligen ganska simpla tråkiga saker men som förgyller ens dag. jag menar nu inte tråkiga reklam-mail eller spam-mail utan riktiga mail från en vän eller nått.
Totally freaking bananas. Mer mail åt folket!

med det sagt så ska jag borsta emaljsakerna i käften för att sedan försöka somna in för natten.
tjingis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0