regnbågens färger

För intresseklubben kan jag meddela att jag bara har ont i ena min körtel nu vilket betyder att min körtelfeber snart är över! yes, sen är det bara återhämtningsperioden kvar men den varar ända fram till kistan. nej skämt åsido.

Bestämde mig för att äntligen färga mitt ack så mörka hår lite ljusare så att jag slipper en ljus förbannades utväxt, för visst ser det snyggare ut med en lite mörkare utväxt är en ljus utväxt visst inget är speciellt snyggt men ändå ljusare är enligt mig mycket snyggare och i vissa fall ser det faktiskt riktigt bra ut på vissa.

Så iaf började med att bleka och blåögd som jag är så har jag fortfarande hopp om att det ska fungera att bleka ett brunt hår till blont utan en enda liten orange nyans självklart gick inte det denna gång heller så nu stter jag är med morotsfärgat hår bokstavligt talat, jag kan kanske langa upp bild sen.
Gav mig nyss iväg till affären för att köpa mer hårfärg och hoppas på bättre resultat denna gång nu ska jag då färga håret lite mörblont som min orginal-färg ungefär sen ska jag göra massa ljusa slingor så ska det se lite sommarfräscht ut sådär,,, är det iaf tänkt.
Jag kan fota alla olika färger sen och visa kan bli ett himla fint färgkollage:P

Nu ska jag fortsätta med maten, see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0