sick and tired

Va extremt jobbigt det är att va sjuk, settas som en gris pga febern och huvet värker samtidigt som det är stopp i näsan, för att göra saken ännu värre så har min hals svullnat upp. Jag tror banne mig att jag fått svininfluensan, haha nej så är troligen inte fallet.
Ska äta lunch med mamma om nån timme sen får jag tvinga mig till jobbet, för jag känner att jag  måste få dom där pengarna även fast jag inte för huvudtaget orkar så är det nog ett måste om jag ska överleva i höst.

Imorgon åker jag till dalarna och jag hoppas jag mår bättre då så att jag kan njuta lite, vi åker nog hyffsat tidigt så jag kanske inte hinner skriva. Men då vet ni var jag är iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0