Working harder each day

For in till stan närmare ett och mötte josefin & amanda jag sprang förbi och sa hej till matilda på KH också sen gick vi till Wayne's och fikade, kaffe latte vanilj med en halv blåbärsmuffins blev det. MuMs!

Direkt efter fikat var jag tvungen att kila till jobbet, och idag träffade jag en ny medarbetare vid namn jocke,vi har mest läst korsord idag haft typ fyra kunder. När Anna kom tittade vi på fiskar ikl. en ål som är dö-äcklig, men vi försöker sakta men säkert bli av med våran ormfobi. Om det kommer att lyckas det återstår att se, efter typ en halvtimme av fisktittande bestömde vi oss för att ta en spelomgång yatzy, jocke vann med nöd och näppe och två poäng efter kom jag (detta kom vi fram till då vi hållt på att räkna poäng i mer än tjugo minuter).
Kan också meddela att jag vann stort igår:P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske kanske städa lite i mitt rum:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0