va ska man säga

Endast av skuldkänslor kände jag att jag var tvungen att skriva ett litet inlägg om what so ever.
Har ju som sagt inte gjort annat än att kollat på tv pga mitt hälsotillstånd, positiv sak är iaf att det börjar bli bättre dvs jag har aptit mitt ansikte har fått färg och jag har börjat bli rastlös. Mycket bra mycket bra!

Frida kom hem i söndags och det känns pain att jag ska va sjuk när vi kan va ute och leva livet lite eller iaf göra nånting som står upp emot josefins och amandas gotlandsresa som jag då nitade på pågrund av denna förbaskade körtelfebern.

Slutklagat för idag känner jag, har iaf målat naglarna idag och ska försöka städamitt rum lite det är egentligen inte så stökigt men har man inge bättre för sig så varför inte.

Planerar att va frisk imorgon så att jag kan skaffa mig ett så kallat liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0