Älskar studiedagar

Jag är extremt glad idag, 1: Våren är här på riktigt 2: Det är helg.
Det skulle jag vilja påstå är en perfekt kombination, vi får se hur det blir men det kan hända att jag sticker till Frida med Y och umgås och sleepar över men det beror helt enkelt på våra överstående. Imorgon vankas iaf en toppendag, stan,shopping och fint väder vilket är helt i min smak. Dessutom så ska jag nog fixa lite pengar för att införskaffa nått nytt det är ju trots allt vår och nånting måste man faktiskt få köpa, inte sant?

Idag i skolan så hade rosendalsgymnasiet nån studie om hur jämnställt det är mellan tjejer och killar i klasserna och idag hade dom då det avslutande samtalet med ca 8 personer efter att ha iacktagit hela klassen under ett antal tillfällen.
Man fick skriva upp sig om man kunde tänka sig att va med i det där samtalet och bjull och jag tänkte "visst vad har vi att förlora" medans dom flesta andra struntade i det totalt för att det verkade tråkigt med tji fick dom för gissa vad vi fick. Godis och vi blev tillsagda att äta upp allting så bjull och jag kom ut därifrån med godis instoppade i tröjan bara för att vi inte hade några fickor, ja vad ska man säga? ibland är vi bara för tjockis-inspirerade.
En till sak som var ganska kul var att en viss lärare drömde mardrömmar om hemsö-borna medans jag och frida endast garvade ihjäl oss när en viss madame Flod ploppade i vattnet.

Nej slut på allt ointressant tjaffs, nu ska jag kolla på mitt älskade The City.


 
HAha asså en så himla ful björn jag hittade i min brorsas engelska-bok, helt amazing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0