Crazy World

Okej förlåt att inget har skrivits i bloggen på sistonde men tyvärr så har jag No time. Är helt över-stressad på prov och läxor hinner inte med mitt utomstående "normala" liv.
Denna dag har bestått av skolan, plugg på So hos bjull, hem, middag, So-plugg, svenska nr1, spanska, svenska nr 2 och återigen So-plugg.
Men har nått från andra världskriget fastnat, nej ingenting = superdåligt= deprimerad

Nej nu ska jag gör mig ready för sängen sen läser jag igenom alla krigsdatum and such och så hoppas jag för guds skull att det sitter imorgon när jag vaknar annars går jorden under.




 
Lite bilder från igår. mysig dag och Gratulationer till den söte frida<3

HUgs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0