Fredag

Idag vaknade jag fem i nio utan väckarklocka, ganska konstigt men men jag började sakta att gör mig i ordning för att sedan ta bussen hem till frida med Y tjugo över tio.
Kom dit typ tjugo i elva och satte mig och umgicks lite med henne och bjull som hade sovit där sen vandrade vi till ica Solen för att köpa lite saker som vi behövde till lunchen, det blev en utsökt kyckling-sallad.
Och jag har kommit på att jag är ganska begåvad på att stycka kyckling, men men slutapratat om det.
Runt ett så åkte vi in till stan dock följde inte josefin med för hon skulle ha match men och andra sidan så kom Kim istället.
Väl nere i stan så vandrade vi runt lite över allt, hämtade ut skor och köpte grejer bland annat och inte att glömma så gjorde vi självklart ett stopp på Waynes som börjar bli nått utav en ritual när staden finns till hands.
Juste vi var nere på carlings och fixade massa snygga tröjor till Kim efter som han så sött bad om lite smakråd, måste även få klaga på att det var en riktigt jobbig kille där som kom o fråga massa grejer hela tiden. Det blev inget köp men nu har frida och jag massa ideér till framtida projekt iaf + att vi har ett fall att lösa, men det jobbar vi på på sidan av sådär.

Ikväll vankas det en tråkig hemmakväll med datorn om jag inte får för mig att hitta på nått vettigt men fantasin flödar inge vidare bra just för tillfället, men imorgon då blir det andra bullar för då ska jag sova hos frida= partey all night long:p


Roligaste måste ju också vara att min plånbok och tröjan är i exakt samma färg, och det va inte ens med mening att det skulle bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0