Fredag+Lördag+Söndag

Okej som vanligt så har jag inte en ynka minut ledig under mina ack så stressiga helger, dock så är jag faktiskt glad för det för dom blir ju så förbasskat skojiga också.

Fredag:
skola som vanligt inget speciellt hände om jag minns rätt, gjorde nån ganska rolig uppgift på No:n men íngenting som behövs förklaras. Efter skolan så åkte jag in till stan med moa men hon var inte med mig så länge utan vi skiljdes efter cirkus en halvtimme kanske men jag kom hem med ett par efterlängtade byxor iallefall och det var det som va själva meningen.
Åkte raskt hem till pappa där jag i stort sett sa grattis till min syster, slängde i mig lite food och packade väskan för att sedan möta upp frida och bjull på stan, vi gick till burger king för att fylla bjulls mage med mat sen stack vi som vanligt till wayne´s och tog oss en kopp. Detta är ingen bra vana för min plånbok, men iaf så åkte vi runt åtta till alians för att kolla på nån match men framförallt för att heja på p93 som mötte bälinge tio över tio, fast så blev inte fallet för matchen innan var typ en timme sen så matchen började typ tio i elva istället. vi hade sällskap av kelson och hans kompis fast dom kankse inte var alltför roade + att dom hejade på bälinge.. vilka syndare. Bälinge vann också mot de flestas vilja men sånt händer, domarna sög också. pojkarna va sega i duschen så frida och jag kom inte innanför dörren förns  tio över ett, då vi typ somnade ganska direkt.

Lördag:
Just nu kna jag inte riktigt minnas vad osm hände på lördagen.. elle rjo frida och jag vaknade typ runt halv tio eller nått och vi gjorde oss iordning och sen gjorde vi massa nyttigheter åkte in till stan och kikade lite sne kom matilda ner och vi gick till wayne's och köpte våra käraste, mums. sen sprang vi till bussen frida blev dränkt i kaffe stackare, väl framme i alians så kollade vi på diverse matcher även f 93 och dom mötte typ hagunda och förlorade tråkigt nog, men upp med hakorna och dom vinner bannemig nästan gång matilda och jag sprang till bussen för jag skulle hem till släkten på middag o matilda skulle hem av nån anledning jag inte vet om. Väl hemma åt jag middag, sprang upp och duscha, packade om och kilade till bussen. Släkten hann jag aldrig riktigt prata med och inte hann jag äta tårta heller men sånt händer, det bar iaf av till storvreta i rasande fart. Det väntades robinsson, sverige-portugal och film (twilight). En trevlig kväll men vid midnatt vandrade frida och jag hem till henne för att sova.

Söndag:
Vaknade kvart över nio (trodde vi)  vilket var helt lugnt då vi dkulle åka till alians kl elva så vi tog det lugnt sen kvart i tio så skulle vi börja göra oss i ordning då pltösligt fridas mamma undrade varför vi inte var ett dugg klara hon berättade att det blev sommartid vilket vi totalt hade glömt bort så kl var kvart i elva vilket blev panik för oss för det var helt omöjligt att vi skulle hinna fixa allt på en kvart. Vi bestämmde oss för att ta en buss lite senare, så blev det. kollade på lite matcher och åt godis och stuff sen tröttnade vi och åkte hem runt fyra, väl hemma satte jag mig till rätta och lästa twilight som jag lånat av amanda. Vid åtta begav jag mig hem till mamma, och till min förskräckelse så åkte jag buss med älghunden som knappt borde få kallas hund pga av dens enorma storlek, skitäcklig och jag är extremt rädd för äckelhunden.

För er som ens har orkar läsa igenom hälften av detta borde belönas med titeln "jag har inget liv"
Love

Kommentarer
Postat av: jag har inget liv

jag läste hela...

2009-03-30 @ 15:53:05
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tar emot titeln med högburet huvud ;p....

2009-03-30 @ 18:02:38
URL: http://geezelius.blogg.se/
Postat av: emma

jippi jag är inte ensam om att inte ha nått liv:D

2009-03-30 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0