Frida tvingade mig skriva

Som vanligt så har jag inte riktigt varit hemma så att jag har hunnit skriva nånting men jag kna kortfattat säga att i fredags hade jag en trevlig dag innehållande shopping på stan filmkväll, middag med mina favoriter och nånting lite mindre underhållande nämligen nationella prov i engelska o det gick väl bra tror jag.
Lördagen och söndagen har det inte hänt så mkt mer än att jag har kollat en himla massa på film och firat min pappa och så har jag även tillbringat lite tid i storvreta församlingsgård inte mitt favoritställe nu för tiden då jag verkligen har tappat lusten att vara ledare men frankrike keep me going.
Just det måste nämna att bjullan är jättefin i håret.
Nu ska jag gå och leta efter roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0