helgen

Som vanligt så har jag ju inte hunnit skriva nått i bloggen under helgen pga att jag inte har varit hemma så jag drar väl igenom va dosm hänt lite snabbt.

LÖRDAG:
Vaknade och hade det chill framfrö tv:n med frida sen kom hennes pappa och hämtade oss och vi åkte och kollade på simons match. sen bar det av till Storvreta och jag pinnade hem till anneli en stund innan vi tog bussen till gränby tillsammans med jenny.
Vi kollade på massa sagolika skor, köpte hårfärg, provade kläder och till sist så drog vi en lunch på landings som visade sig vara ett nedköp.
Jag åkte hem till anneli och slingade jennys och färgade annelis hår.
Och hur schnugg va inte jenny i slingmössan?


Det blev rusch till Frida för ännu en amazing lördag-kväll med middag och film. Jag blev ca en timme sen men så att säga min förlust, hehe. Kollade iaf på film och pratade en massa sen släcktes lampan runt tre.


SÖNDAG:
Blev väckt av mobilen halv tio då jag fick ett wake-up-sms av jenny som meddelade mig att jag hade en timme att göra mig iordning på. Sölade på mig kläder och lite smink sen gick jag ut till vägen och blev upplockad av anneli och hennes mor, vi åkte vidare och hämtade jenny sen satte vi fart mot fyrishov där en lång tävlingsdag väntade.
Väl där väntade vi in jenny och annelis gympa-flickor, vi hade uppvärmning,frisyrfixande,redskaps-provning o massa annat skoj.
Sen var det tävlingsdags och jag smet in på golvet för att ta massa bilder på deras fristående. Dom var superduktiga dock blev det ingen medalj.
Men inget att hänga på huvet för nästa år vinner dom med marginal.

Imorgon väntar skolan och nu ska jag ha det skönt framför tv:n och lugna ner mig innnan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0