kväll

Ja jag bestämde mig för att åka ner till stan och träffa snubbarna-som-gillar-hus-mer-än-lägenheter, väldigt tokiga vill jag säga men vi hade en nice time utomhus i kylan som inte var kallt fast man frös och det var ju vår fast med lite snö alltså egentligen vinter.
Menmen typ kvart i tolv iaf så ruschade jag till stan för att hinna med bussen ganska läskigt då det var en skepnad som följde efter mig ända från donken till stationen= Scary + att min mobil krånglade vilket gjorde mig ännu mer rädd då jag inte kunde ringa polisen om skepnaden hade bestämt sig för att ta sig en smakbit på mig.

Nej nu ska jag sova lite för en gångs skull. skepp och hoj falukorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0