måndagen

Idag kan jag inte påstå attd et hänt speciellt mycket, men jag fick tillbaka mitt spanskaprov och jag är fett nöjd sen drog vi över tiden pga av genomgången av provet så jag missade bussen så det var bara att gå ut till stora vägen och frysa arslet av mig. Väl hemma var jag faktiskt duktig och packade tre kartonger med grejer, det var då jag insåg hur mycket saker jag egentligen har för det syns knappt att jag packat ner nånting vilket är konstigt för det är ju trots allt tre kartonger.

Har även pluggat lite svenska till provet på torsdag, måste bli score på det för annars finns det inte en chans att jag kna höja mitt betyg nu ska jag äta middag.
Vi syns och hörs

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till med svenskan Emma gumman :)

2009-04-02 @ 18:47:01
URL: http://ranudd.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0