Martes

Idag har jag varit ganska flitig med skolan tycker jag, balkommité, 28 tal i matten, färdig med "So-arbetet", hann med all spanska och sist men inte minst så sitter svenska provet som en smäck förhoppningsvis.
Självklart ska jag inte at åt mig all ära för bjurling var då en väldigt god plugg-vän hemma hos henne eftre skolan, halv sex åkte jag hem till mig för att hinna packa ännu en kartong med grejer dock har jag inte tagit mig tid för det riktigt ännu.
Men det kommer, det kommer

Dagens citat går ändå till min So-lärare idag när vi läste om buddhismen..
Jag: Jag är en munk!!!
Perra: Och jag är en kanelbulle!!!


Simon och jag på svenskan,, Que Chulo!
Sen existerar det två stycken helt otorligt roliga bilder på patrik men jag vågar inte lägga upp dom för det finns risk för att jag hittas styckad i en plastpåse nånstans då.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0