Mondays

MÅndag igen då och det rullade väl på som vanligt, och mattelektionen blir som vanligt enormt flummig men också väldigt kul med bjull på min sida dock så tror jag nog att vi måste sansa oss lite då perra nog kommer tröttna, jag menar han kommer inte tycka att vi är söta och bedårande i evigheter. Nån gång inser han vilka monster vi är, hehe:P
Roligaste saken var iaf när vi satt och sjöng att david och patrik va kära i typ tio minuter, tillslut vände sig david om och sa att dom faktikst va det och att dom antagligen skulle få skitungar till barn sen o alla skratta utom jag,, men det ljusnade till slut för mig med och då skrattade jag tills jag grät.

Efter skolan sprang vi till bussen för att åka ner till stan jag hade med mig bjull, matilda och frida. Vi gick och kollade skor för bjull behövde nya sen gick vi och köpte secrets tills imorgon.
Och inte att glömma så sprang vi till Waynes coffee (stavning?) och drack kaffelatte med vanlij så otroligt god och både bjull och jag hade en kopp på tanken redan innan skolan börjat så den var efterlängtad.

Matilda gick hem innan waynes för hon va så trött sen när kaffet var uppdrucket så kilade frida och jag till fyrishov där det väntades A-lags match med sällskap som amanda, kim, thomas, jacob och typ truls och nån mer jacob elelr nått jag vet ej men roligt var det iaf.
Storvreta vann mot Dalen med 8-4 om det inte blev nått mer mål efter att jag hade kilat till bussen 2 min innan matchen slutat som vanligt:P
Frida och jag satt och sjöng med i alla sånger och det var både opera och lite mera simpla låtar, samtidigt som vi dreglade på målisen som nu ligger på samma plats som våran andra snygg-unge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0