Onsdag

Gaah jag orkar inte fixa teknik-grejsen, synd för mig.
Inget skoj hände idag eller jo vi slapp engelska förhöret vilket var bra för det blev liksom inge plugg för min del igår kväll, dock hade vi istället en extra lång No-lektion idag istället för en imorgon. Elin och jag jobbade som sjutton vi var superduktiga. Och jag var fett bra på idrotten idag.
Fick sluta tidigare men Bjull och jag stannade kvar smarta som vi är och jobbade på våran idrott-lektion som vi ska ha
sen, fast vi hann inte klart för jag var tvungen att springa till bussen men det där kirrar vi imorgon, lätt. Hade iaf roligt med bjull och i typ dog av skratt till våra mogna saker som vi sysslar med.

Nu ska jag hitta på nått roligt och på tal om roligt så kan jag tala om att min blogg inte har varit rolig på senaste tiden, verkligen inga bilder men dom kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0