small footsteps

Idag fick vi reda på resultatet från engelska provet och jag fick mvg, score! jag blev super nöjd och det betyder att jag också är en aning lugnad men fortfarande så är stressen hög , till exempel så var det SO-prov idag och jag fick världens hjärnsläpp och fick nog inte speciellt många grjer på rätt ställe men men dålig dag, Son las cosas de la vida.

Åkte gudske lov ner till stan idag för at inhandla skor då mina förra är totally paj med hål i sulan så då går man med halva foten rakt på snön vilket inte är speciellt skönt. Men nu har jag nya shoes, så jippie.

Imorgon så ska jag eventuellt till staden igen för att umgås med mina favorit-gamlingar Jumby & Anneli, hur kul blir inte det kan man undra? superkul säger jag.

Nej nu ska jag kolla på gossip girl och plugga.

Huggar och kyssar

Kommentarer
Postat av: frida

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA I SKOLAN, jag vill oxå haha<33

2009-03-04 @ 15:24:57
Postat av: kjell

men sötunge där, du kämpar som få<3

2009-03-04 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0