Snabbspola

Idag var det såklart skola som vanligt inget speciellt hände, stannade kvar på a-lagstiden och pluggade lite teknik med bjull vi var i sällskap av Darin.
Efter skolan vandrade bjull och jag i sällskap av frida hem till frida där vi åt, pluggade, bakade, kollade på tv, åt och sedan åt vi igen.
Vid tjugo över sex elle rnått åkte vi i party-bilen till fyrishov där vi kollad ein a-lags-matchen, we had a bless. Såg en snygg kille och massa söta barn och några dryga+ fula barn bakom oss försökte få uppmärksamhet av oss= vi total-dissar dom = roligt.
Storvreta vann och jag sprang till bussen men det visade sig att den gick fem minuter senare än vad jag trodde så det var lungt. Nu är kvällen kommen och jag pluggar nog lite spanska och en aning Teknik sen måste jag sova för att vara pigg och vaken imorgon då vi ska lyssna på Mietek (stavning?). Längtar



Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Little miss J

åååh, mietek (eller hur det stavas) som i den lilla gubben som snackar om förintelsen?

2009-03-05 @ 19:10:28
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: kjell

japp och han va sååå söt!

2009-03-05 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0