Spanskaprov

Ja vi hade prov idag och jag hade inte pluggat nå värst mkt då jag kom på sent sent igår kväll att det va prov men jag pluggade på bussen imorse och det gick faktiskt riktigt bra tror jag fats det kan antingen betyda att allt är rätt elelr att jag har fattat allt heelt fel.
Gick iaf hem till emma med resten av ligan efter skolan eftersom hon fyller sexton idag, Gratulationer till henne.
Där blev det fika så magarna stog åt alla håll men gott var det. Vi lekte nån lek som inte ens va rolig (förlåt emma och frida) men tyvärr det är endast sanning:P

Imorgon är det volleyboll-turnering och jag förväntar mig att våran klass kommer till final punkt slut.
Vi har iaf en  outfit som det slår gnistor om, vi har nämligen en het plan:
* röda strumpor
*svarta shorts
*svart tröja
*röda pannband
* sist men inte minst ska vi ha krigar-streck i pannan och två toffsar
Hur coola komme rinte vi vara på en skala 1-10, jag skulle säga 27.

Men nu har jag inte tid för sånt här trams för nu ska jag sova. sleep tight.




Haha typ klassfoton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0