Spring Fling

igår var de skola som vanligt sen körde jag över till matilda för en delikat middag och så kom frida och emma och vi vandrade till bussen, runt halv nio stog vi utanför ukk för att komma in på spring fling bland massa fjortisar och andra folk, det var faktiskt roligt trots att många var mini.
Vi kollade på moa när hon dansade och hon ägde ut alla, kl halv tolv eller nått så vandrade frida och jag till donken för att ta oss en cheeseburger på vägen dit fick vi ett antal idoler det var jagning och bröst-taffsning och cigarett-frågning.
Fem över tolv satt vi på bussen hemmåt med ett par fyllisar i närheten en gubbe lät som om han hade fastnat i bussdörren, hehe.
Sen däckade vi i min säng både frida och jag, hade fett kul iaf.


här var det natter.

HUgs

Kommentarer
Postat av: Caroline

Varför träffas inte vi i helger för då? ;) kjaam

2009-03-07 @ 18:05:21
URL: http://ranudd.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0