Tisdag

Försov mig idag igen, tydligen så stänger jag av min mobil i sömnen vilket edast är läskigt för jag ha ringet minne av att jag har gjort det både igår och idag.
Skolan var helt okej lagade "pan con tomates" på spanskan sen kollade vi på en helt boring film på svenskan, imorgon är det iaf sovmorgon vilket är mer min stil.
Har näst intill hållt på med en och samma läxa hela eftermiddagen nämligen NO:n, inte okej faktiskt men men nu har jag iaf bara engelskan kvar att göra sen lite teknik o spanska men det är ett senare problem.

Ser fram emot en helg med massa grejer som händer för jag orkar allvarligt inte bara sitta hemma.

Juste kan också meddela att jag sprutade ner hela mitt kök med vatten vid middagen när den roliga signalen gick igång, ni som vet vilken jag menar, vet vilken jag menar ni andra får gå i ovishet.
godnattens nu blir det tv och annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0