Våffeldagen

Det känns som om det borde vara torsdag idag men jag insåg att så va inte fallet, en mysig sak är iaf att det är våffeldagen idag. Mums

Hade NP Engelska C idag och jag tror att det gick ganska bra men jag får se hur resultatet blir sen nån gång, Imorgon har vi muntligt astronomi-prov vilket betyder att jag måste räcka upp handen all the time= kommer få träningsvärk.
Nej så otränad är jag inte men nästan.

Just det jag dagen har varit en ändå stor röra känns det som, hade ju NP på morgonen sen efter det så skulle vi ha idrott ca en timme senare men den blev inställd så vi åt lunch sen så blev det ingen engelska och matten blev framskjuten så kort sagt så hade vi egentligen bara matte idag och en massa massa raster.

Ett måste nu är att plugga astronomi så dags att dyka ner i boken, Ses i bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0