Mietek Grocher

Idag några minuter över nio vandrade vi ner till församlingsgården för att lyssna på Mietek, sötaste och tuffaste gubben i världshistorien.
Glasögon-matilda och jag funderar på att skriva ett brev till honom men vi får se hur det  blir med det.
Jag satt iallefall och storgrina hela tiden, vid vissa tillfällen satt jag och desperat försökte kväva mina hulkande gråt-läten för att inte störa, well jag är som jag är. Jag hatar förresten Hitler enormt mycket mer nu och jag gillar inte tyskland nå vidare mkt och jag vill helst inte tänka på vad han sagt för då kommer jag börja gråta.
Enormt intressant och rörande var det iallefall och han är min idol nu.

Imorgon blire spring fling med ett antal flickor i släpet ska nog bli lite skoj ändå. och på tal om ingenting så måste jag fortsätta plugga nu för imorgon vankas två prov  i inget mindre än spanska och teknik.

 

See Ya

Kommentarer
Postat av: Jumby

Mietek i mitt hjärta <3

2009-03-05 @ 23:02:15
URL: http://nochebuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0