Äventyr

Låt mig berätta om dom två senaste dagarna och vad jag har sysslat med.
I Lördags kväll/eftermiddag så slängde jag i mig maten och trippade till bussen, det var ju så att jag skulle vara med bjull en sväng innan vi med lugn i själen begav oss till frida, vissa tyckte vi va sega men man måste gå i sin egen takt annars får man magsår. Vi stannade till vid konsum för att handla godis som aldrig förr vi snackar stora summor pengar, Halv vägshem till amanda så ringde hon och frågade var i hällskotta vi höll hus och bjull drog till med att vi redan var hos frida amanda blev arg och fick tydligen eld i brallan för när bjull och jag var framme vid hennes hus hade hon redan stuckit och det visade sig att hon redan satt hemma hos frida i hennes soffa och umgicks med fridas föräldrar för värdinnan själv hade inte kommit ännu, riktigt skoj det dära. Men iallefall så racade vi iväg på bjulls cykel-utan-luft-i-däcken och väl framme så hade inte frida kommit ännu så vi ringde och hon kom sen efter om och men.

Vi förtärde chips,godis,nötter och allt ni kan tänka er medans vi spännde ögonen i första avsnitten av robinsson ingen höjdare då dom levde i ett träsk men det blir det ändring på nästa vecka, förvånansvärt snabbt vissa personer fattar tycke för varann tycker jag..
Men iaf efter det så skulle vi se på film men bjull hade glömt playstationet så det blev så att bjull och jag fick pallta på oss massa kläder och ge oss ut på cyklar i kvällens bitande kyla. Vi hade även ett annat uppdrag som vi skulle fixa nämligen att kidnappa Kim och därefter Patrik, så vi cyklade hem till kim och han var inte speciellt svår övertalad och hans mamma berömde både mej och bjull för att vi va duktiga som släpade med honom ut en lördagkväll som denna därefter hem till bjull där vi hämtade playstationet. Och nu till det svåraste av allt... Patrik. Det var en tuff väg dit dessutom för min kedja hoppade av men det kirrade kim i ett naffs, men iaf vi rusade in som Swat-poliser i hans hus och beordrade honom att fixa till sig för att vi skulle på äventyr. Dock är han mer utseendefixerad än hela sällskapet tillsammans då han vägrade för att han inte hade duschat och för att han va "trött", men inget bet på oss utan han hade helt enkelt inget val så efter nån halvtimme var vi påväg i en rusande fart tillbaka till frida.
Tillbaka in i hennes varma stuga fick vi en liten "utskällning" för att vi hade "glömt" våra mobiler, men vi blev snabbt startklara för film när vi insåg att tjock-playstationets sladdar inte funkar till smalisen så det blev inge av med the notebook eller twilight utan vi kollade på Mamma Mia som jag vet att borde patrik och kim gillade då dom vid vissa tillfällen va okontaktbara.
Ojoj Andas, lördagen var längre än jag trodde..
Killarna och amanda kilade hem under kvällens gång och tillslut låg bara frida bjull och jag utdöda i soffan då fridas mamma kom ner för att påminna oss om att vi inte skulle somna i soffan då det blev så omständigt men vi försäkrade henne om att det inte skulle ske, men tji fick vi för vid 06.18 vaknade bjull och frida till liv (jag hade legat och frusit i ca en timme) och det va kallt som satan jag var då den enda som inte hade nån filt. Vi sprang iaf upp och la oss i fridas säng där vi vaknade upp runt tolv nån gång.
Sen har dagen bara smällt ihop i en ända stor sörja, jag insåg nyss att jag har legat i fridas säng och kollat på när bjull har spelat sims i ca 5 timmar eller nått, haha wellwell halv sju så åkte jag in till stan för att sedan ta bussen hem.

Snipp Snapp Snut så var sagan Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0