NP

Morron morron, sängen har aldrig varit skönare än vad den var i morse. Tog en riktigt lång stund innan jag kom upp ur den, men jag kom upp och jag var snabb som blixten så nu sitter jag med 35 min över innan bussen går så nu sitter jag här och gör ingenting  men iaf idag äre skola som vanligt sen ska jag ner till stan med Dr Kock och inhandla nödvändigheter. Det kmr bli super najs + att Dr Kock får vara onyttig = Donken me love.

Men just det ja idag är det ju engelska B nationella, få se hur det går med det. Hoppas på det bästa ofc.

Nej nu ska jag borsta tänderna sen blir det bussen, Adiós!


Jag vill btw åka till stockholm och köpa massa nya kläder!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nationella proven var roliga :D <3

2009-03-13 @ 22:46:23
URL: http://ranudd.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0