Sovmorgon, inte

Skoldagen var helt okej blev dock riktigt irriterad när jag kom till skolan och fick veta att vår lärare var sjuk så att vi inte hade behövt vara där förns tio i tio, surt javet.
Men bjull och jag gjorde klart våran Idrott-uppgift, Och jag måste ju säga att den är verkligen extraordinär måste helt enkelt få ett mvg annars blir jag arg.

Efter skolan åkte jag hem till Tilda-Hilda/ Dr Kock/ HP och drack smoothie och spelade kort där även Javie aka nigel var med, vi hade så roligt att jag helt glömde bort att jag skulle åka och kolla på mitt nya place kl fem så tjugo i fem kom jag på det och sprang iväg till 127 och drivade iväg till salabacke kom ca en kvart sen men vad gör det om en vecka? absolut ingenting, det var iaf nice älskar mitt rum om man räknar bort nalle Puh-tapeterna+ att jag kna gå till HM på ca fem minuter hur underbart är inte det såsäg?

Nu ska jag träna mina soff-sittar-muskler och kolla på televisionen, ovanligt? Nej inte speciellt.

Ha en riktigt trevlig kväll för det ska bannemig jag ha. Later.


Kan också meddela att imorgon ska frida.Y åka skridskor på mina  grillor och jag blev super-avundsjuk, men jag tror ändå hon kommer äga isen helt till överflöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0