vilket väder

ja solen och snöstormen har ju turats om hela dagen idag, vilket har sett en aning underligt ut men det är "april-väder" i mars som mamma så käckt uttrycker det.

Känner mig otroligt engagerad i skolan just för tillfället med elevråd och balkomité och allt då jag kom på mig själv att stå och informera om händelser papper och massa annat på typ hela klassrådstiden, fast det är ganska kul ändå.
Efter skolan kämpade jag mig igenom snöstormen till bussen för att ta mig ner till stan och kolla på tapeter till mitt nya rum, det kommer bli färgglatt  men fint hoppas jag.

Men nu måste jag plugga astronomi inför det muntliga provet på torsdag för jag kan typ ingenting.
GodKväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0